Japanin etälukio verkossa

Täältä löydät parhaat japaniaiheiset linkit.

Valvoja: Belorfyn

Japanin etälukio verkossa

ViestiKirjoittaja hyperconjugated » 28.06.2010 15:38

NHK高校講座

NHK:n tuottama etälukiosarja. Eri aiheista löytyy videoita, radiolähetyksiä ja opiskelumateriaalia. Nopea tapa kasvattaa perussanavarastoa jos aihe on entuudestaan tuttu.
hyperconjugated

Re: Japanin etälukio verkossa

ViestiKirjoittaja Tanabe » 28.06.2010 16:49

hyperconjugated kirjoitti:NHK:n tuottama etälukiosarja. Eri aiheista löytyy videoita, radiolähetyksiä ja opiskelumateriaalia. Nopea tapa kasvattaa perussanavarastoa jos aihe on entuudestaan tuttu.
Onko Somessa samanlaisia TV- tai radio-ohjelmia kuin NHK 高校講座?
Jos voin löytää semmoisia opetus-matiriaaleja internetistä, siitä olisi hyötyä minulle.
Tanabe

ViestiKirjoittaja Silja » 28.06.2010 17:13

Tanabe kirjoitti:Onko Somessa samanlaisia TV- tai radio-ohjelmia kuin NHK 高校講座?
Jos voin löytää semmoisia opetus-matiriaaleja internetistä, siitä olisi hyötyä minulle.
Yleisradion opinportissa on joitain videoita ja äänitallenteita: http://oppiminen.yle.fi/. Myös opettaja tv:ssä on joitain videoita (tämä taisi olla silloin nimellä koulu tv kun minä olen omat kouluni käynyt...).
Silja
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tanabe » 29.06.2010 15:23

Silja kirjoitti:Yleisradion opinportissa on joitain videoita ja äänitallenteita: http://oppiminen.yle.fi/. Myös opettaja tv:ssä on joitain videoita (tämä taisi olla silloin nimellä koulu tv kun minä olen omat kouluni käynyt...).
Kiitos Silja!
Nuo näyttää mielenkiintoiselta. Alan seikkailla noihin. :)
Tanabe

Paluu Linkit - リンク