Korea-foorumit avattu!

Foorumin säännöt ja muut ylläpidon ilmoitukset.

Valvoja: Belorfyn

Korea-foorumit avattu!

ViestiKirjoittaja Silja » 04.10.2008 11:31

Yleisön pyynnöstä Kanjikaverin foorumilla voi tästä lähtien keskustella myös korean kielestä ja kulttuurista. Ja ei kun vaan keskustelemaan!
Silja
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Yufina » 11.10.2008 17:58

Olisi varmaan ihan hyvä, jos päivittää tuon saman asia tuonne etusivullekin?

Ps. Firefox 3 näyttää näyttävän tuon etusivun hieman "väärin"
雨降りで隠れても太陽はそこにあるはず。
Yufina

ViestiKirjoittaja Silja » 12.10.2008 13:19

Yufina kirjoitti:Olisi varmaan ihan hyvä, jos päivittää tuon saman asia tuonne etusivullekin?

Itse asiassa kirjoitinkin tuon jo sinne, mutta en ole vain jaksanut uploadata tuota sivua palvelimelle. Kun siihen menee niin sikana aikaa (ehkä 10 sekuntia?), en ole ehtinyt... :)

Tarkoitatko siis tuolla väärin näkymisellä tuota väliä alareunassa? Olen tässä varmaan viimeisen vuoden suunnitellut tekeväni uuden leiskan koko sivuille, mutta en ole sitäkään ehtinyt (ja siihen menee mun kämmäritaidoilla oikeasti kauan).
Silja
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Yufina » 12.10.2008 21:24

Silja kirjoitti:
Yufina kirjoitti:Olisi varmaan ihan hyvä, jos päivittää tuon saman asia tuonne etusivullekin?

Itse asiassa kirjoitinkin tuon jo sinne, mutta en ole vain jaksanut uploadata tuota sivua palvelimelle. Kun siihen menee niin sikana aikaa (ehkä 10 sekuntia?), en ole ehtinyt... :)

Tarkoitatko siis tuolla väärin näkymisellä tuota väliä alareunassa? Olen tässä varmaan viimeisen vuoden suunnitellut tekeväni uuden leiskan koko sivuille, mutta en ole sitäkään ehtinyt (ja siihen menee mun kämmäritaidoilla oikeasti kauan).

Juurikin sitä tarkoitan. Toivotaan, että saat jossain vaiheessa tehtyä tuon :), vaikka aikaa tuohon menee ja varsinkin kun joutuu kaiken tekemään yksin. Eikä sinua auttamaankaan oikein taida mitenkään pystyä...
雨降りで隠れても太陽はそこにあるはず。
Yufina

Paluu Säännöt ja tiedotteet