Korean tehtävien vastaukset

Keskustelua korean kielestä: kielioppi, sanasto, kirjoittaminen ja kaikki muu kieleen liittyvä kuuluvat tähän foorumiin.

Korean tehtävien vastaukset

ViestiKirjoittaja Bakamono » 26.10.2010 12:20

Eli ideana olisi että täällä voisi kysyä ja kertoa (tai mahdollisesti linkittää) vastauksia minkä tahansa korean kirjojen tehtäviin. Ne voisivat olla tarkistamattomia mutta mielummin tarkistettuja että saisi tietää mahdollimman oikeaoppiset ratkaisut. Olisi myös hyvä jos vastaukset saisi suoraan koreaksi (ainakin silloin kun tehtävä on tarkoitus tehdä niin). Itse olen toistaiseksi lukenut itsenäisesti vain Integrated Korean 1-kirjaa ja sen Workbookia jossa ei siis ole vastauksia mukana. Eli ainakin kyseisen sarjan tehtävien vastauksia voisi jakaa. Kysyisinkin itse heti olisiko kellään tietoa tuon Workbookin kpl:een 4 sivun 132 tehtävän C. vastauksista. Olisin tosi kiitollinen ^^'

Lisäys: Koska ko. tehtävä on aika pitkä ja huomasin vasta itsekin ettei siinä ole paljon epäselvyyksiä, pyytäisinkin varmistuksia seuraavien sanojen jälkimmäisistä muodoista tehtävässä: be alright, be many/much, big/large ja pretty. Eli jos joku kyseistä kirjaa tehnyt osaisi kertoa, olisi hyvä ^^'
Bakamono ga deta.
Bakamono

Paluu Korean kieli - 한국어